Google обяви, че прави някои подобрения в начина, по който решава кои отзиви за продукти да показва в резултатите от търсенето. Идеята зад тези актуализации е потребителите да виждат полезна информация за продуктите. Според Пери Лиу от Google промяната се налага „за да сме сигурни, че отзивите за продукти в Search отговарят на определени критерии“. Лиу спомена някои от критериите: предимствата или недостатъците на определен артикул, подробности за това, как продуктът се представя или как продуктът се различава от предишните версии; мнения на потребители, които действително са използвали продуктите и предоставят информация за неговото по-лесно използване; уникална информация извън това, което производителят предоставя - визуализации, аудио или връзки към друго съдържание и т.н.
Актуализациите ще бъдат въведени „през следващите няколко седмици“ и „могат да повлияят на класирането на англоезичните ревюта на продукти в много сайтове“, каза Google в отделна публикация. Компанията също така планира да „отвори поддръжка за преглед на продукти за повече езици“ в бъдеще. Google отдавна са критикувани заради алгоритъма си, който сортира отзивите за продукти, съответно всички се надяваме тези промени да са за добро.
Снимки: Unsplash
Виж още: Русия блокира и Google News