Глобалната бранд консултантска компания Interbrand представи тазгодишната класация за най-добрите глобални марки Best Global Brands 2017 и потвърди изкачването на Huawei до 70-а позиция, или с две места по-нагоре спрямо 2016 година. Брандът Huawei е оценен на приблизително 6.676 млрд. щатски долара, бележейки ръст от 14% за последната година.

За трета поредна година Huawei се изкачва в класацията на Interbrand след историческия си дебют през 2014 година като първия китайски бранд, който присъства в престижната глобална класация.

Основана през 1974 г., Interbrand е най-голямата световна консултантска организация, обхващаща около 2/3 от компаниите във Fortune 100. Годишната ѝ класация Best Brands Ranking е високо оценена в световен мащаб и често е използвана за индикатор на стойността на брандовете.

Технологичните брандове продължават да доминират в тазгодишната класация Best Global Brands, обхващайки най-голям дял от класацията в Топ 100. Като технологичен бранд, посветен на съвършените постижения в научно-развойната дейност, признанието за Huawei в класацията на Interbrand е доказателство за лидерството и нарастващото световно влияние на бранда.

Според Interbrand Huawei ускорява глобалните дигитални трансформации и изгражда един по-свързан свят чрез разширяването на мрежите. Това допринася за бързото развитие с 14% на ценността на марката, както и за подчертаване на силата на международната компания.

Стойността на бранда Huawei продължава да нараства благодарение на стабилния ръст на дейността и постиженията на пазарите за потребителска техника. През първата половина на 2017 г. доставките на смартфони Huawei са нараснали до 70.01 млн. броя, реализирайки увеличение от 20.06% на годишна база – превъзхождайки средните стойности в индустрията. Флагман моделите от Huawei P и Huawei Mate сериите са станали световноизвестни, засилвайки влиянието на бранда при високия клас смартфони.

 

Тагове: