Brand Finance, водеща консултантска компания в оценяването на марките и техните стратегии, определи Huawei за една от 10-те най-ценни марки за 2022 г. в наскоро публикувания си Brand Finance Global 500 2022 доклад. Проучването показва зашеметяващ годишен ръст от 29% на стойността на марката на Huawei до 71,2 милиарда долара, което позволява на компанията да се издигне с няколко позиции в класацията, в сравнение с миналата година – от 21-ва до 9-та позиция.

Всяка година Brand Finance подлага на тест 5000 от най-големите марки и публикува близо 100 доклада, оценявайки компании от всички сектори и държави. Топ 500 на най-ценните и най-силни марки в света са включени в годишната класация Brand Finance Global 500 за 16-та поредна година.

Технологичният сектор отново е определен за най-ценната индустрия с обща стойност от близо 1,3 трилиона щатски долара в класацията Brand Finance Global 500. Общо 50 технологични марки присъстват в доклада. Huawei успя да възвърне мястото си сред първите 10 бранда, въпреки предизвикателствата, пред които беше изправена компанията през последните години.

Brand Finance приписва растежа на Huawei на нейния ангажимент към иновациите, като инвестира сериозно в местни технологични компании и R&D, както и насочва фокуса си към бизнеса с електрически автомобили, продължавайки да укрепва своите услуги.

Huawei продължава да предоставя различни иновативни продукти на своите потребители, включително най-новите си флагмански смартфони. Huawei P50 Pro е лидер в мобилната фотография, предлагащ мощна четворна камера и Huawei P50 Pocket, който отваря нова глава в историята на сгъваемите телефони.

Снимки: Brand Finance