Сайтът The Verge съобщи, че Instagram разработва собствено приложение за електронна търговия. Приложението с работно име IG Shopping ще позволява на потребителите да разглеждат каталозите на търговците, които следват в Instagram, и директно да пазаруват от тях.

Приложението е в процес на разработка и съществува вероятност то да бъде отменено преди появата си. Въпреки това Instagram вярва, че е в добра позиция да разшири дейността си в областта на електронната търговия.

По данни от последната пресконференция за финансови резултати на компанията в Instagram има над 25 милиона профила на търговци, като 2 милиона от тях рекламират в платформата. 4 от 5 Instagram потребителя следват най-малко един търговец.

Обособяването на електронната търговия в отделно приложение ще бъде голямо удобство за потребителите и ще предостави на компанията нов източник на печалба.

Търговията през Instagram е възможна и в момента. Компаниите могат да тагват продуктите си в снимките и потребителите да пазаруват директно от тях. В момента социалната фотомрежа тества и вариант за пазаруване през story-та.

Тагове: