92% от притежалите на iPhone са заявили , че е "вероятно" или "много вероятно" смяната на телефона им през следващите 12 месеца отново да е с iPhone. Това става ясно от ново проучване на инвестиционната банка Morgan Stanley.         

Лоялността на феновете на Apple е базирана на проучване, направено през април тази година сред 1000 потребители на смартфони на възраст 18 и нагоре в САЩ. Преди година резултатите сочеха 86% лоялност. Сегашното постижение е най-високото след отчетения рекорд от MS от 93% през 2015, когато на пазара излезе iPhone 6S. 

Бранд лоялността на Apple доминира над тази на основните конкуренти, казват авторите на проучването. Retention факторът (задържане на клиенти - бел.ред.) при Apple е 92%, следван от 77% при Samsung, 59% за LG, 56% при Motorola и 42% за собствениците на Nokia устройства.

Тагове: