На предстоящото автомобилно шоу Coupe-Cabriolet, което се открива в събота, ще се състои родната премиера на Ford Focus CC. След като в началото на годината бе представен на автосалона в Женева, сега купе-кабриолетът на Ford ще дебютира и пред родните почитатели на луксозни автомобили. Моделът, който ще бъде изложен, е версия Titanium, в червен цвят, с бензинов 2,0-литров Duratec HE двигател с мощност 145 к.с.

Focus CC е продължение на динамиката на Focus и специалния дизайн на Coupé-Cabriolet, разработен съвместно с Pininfarina. Моделът съчетава в себе си класическа елегантност, италиански профил и емблематичния за марката кинетичен дизайн. Отличителна за външния вид на автомобила е неговата предница - триравнинният преден капак преминава в характерната за Ford двойна трапецовидна радиаторна решетка, допълнително подчертана с хромиран кант.

Стилът в интериора е с дръзки дизайнерски акценти, висококачествени покрития и неизносващи се материи. Към тях се прибавят още централната конзола Premium и инструментите на таблото, за които вече са характерни илюминацията в червено и формата на бинокъл.

Focus CC предлага най-големия в сегмента багажен капацитет от 534 л при вдигнат и 248 л при свален покрив. Моделът е с две нива на оборудване - Trend и Titanium. Богатото Trend оборудване може да бъде поръчано със специалния пакет Sport, включващ спортно окачване и 17-цолови алуминиеви джанти, като подчертаните в черно гнезда на фаровете допълнително засилват спортното му излъчване. На върха на оборудването е Titanium с изцяло кожена тапицерия в три различни дизайна и частична кожена облицовка на седалките.

Focus CC разполага с редица нови технологии, сред които бутон Ford Power, безключов достъп, система за активиране на аварийните светлини в критични ситуации, система за следене на налягането в гумите, свързващ модул за включване на външни аудиоустройства, Bluetooth®, USB и гласов контрол, навигационна система с опция за слот за SD карта, DVD със 7-инчов цветен touchscreen дисплей, както и Digital Audio Broadcast (DAB) тунер на Sony радиосистемата.

Ултра здравата каросерия, прецизното окачване и настройката на волана са основната база за безопасността на новия Focus CC. Те са допълнени и с ESP, както и с новата система на Ford за защита срещу преобръщане (RPD).

Динамиката е друга запазена марка на новия Focus CC. Моделът се предлага с няколко вида двигатели - 1,6-литров бензинов Duratec 100 к.с./74 kW, познатия 2,0-литров Duratec HE 145 к.с./107 kW с възможност да бъде комбиниран със спортна 5-степенна ръчна трансмисия или комфортна FN автоматична скоростна кутия и 2,0-литровия Duratorq TDCi двигател със 136 к.с. (100 kW) и максимален въртящ момент от 320 Нм. Focus CC се произвежда в завода на Пининфарина в Байро, съобщава агенция Speed-Press.

Тагове: