На база обширни проучвания, направени от Sensor Tower, около 1% от най-големите издатели на приложения в Play Store на Google и App Store на Apple генерират 80% от общите изтегляния на приложения през Q3 2019, оставяйки останалата част от пазара да се бори за скромните 20%.

Спечели убийствен 4K OLED телевизор на Philips

80% се равняват на 29.6 милиарда изтегляния, а наличните приложения в Google Play и App Store са били 3.4 милиона през 2018 г., което е потресаващите 65% увеличение от 2014 г. насам. За съжаление обаче само 26% от приложенията имат поне 1000 изтегляния през 2018 г. - значителен спад от 30% през 2014 г. Това означава, че повече приложения се губят в магазините за приложения с течение на времето.

Броят на всички издатели от двата магазина на приложения е приблизително 792 000, а само 7920 от тях генерират уникалните 23.6 милиарда инсталации. Facebook, разбира се, попада сред онези 1% и самото му приложение отчете 682 милиона нови инсталации през Q3 2019.

Същото важи и за издателите на мобилни игри - първите 1% от тях са получили 9.1 милиарда изтегляния, което от своя страна е 82% от общия брой изтегляния на игри, като останалите 2 милиарда изтегляния остават на останалите издатели.

А що се отнася до приходите, разликата е още по-голяма. От брутните приходи в размер на 22 милиарда долара през третото тримесечие първите 1% са гушнали 20.5 милиарда долара. Само 7% от общите приходи се разпределят между останалите 151 056 издателства, представляващи 99%.

Виж още: 8 важни ъпгрейда за есенния гардероб на всеки уважаващ себе си мъж

 

Тагове: