За последния модел на GT3 RSR дизайнерите са направили изцяло нова предница, но все пак повечето въведения са скрити в максимално олекотеното и оптимизирано купе. Двигателят е 3,8-литров боксер и остава непроменен. Мощността му от 465 к.с. се достига при 8000 оборота в минута, а максималният въртящ момент от 430 Нм - при 7250 оборота в минута. Скоростната кутия е 6-степенна, секвенциална, като в новия RSR е още по-лека и с по-малко вътрешно триене.
Отвън 911 GT3 RSR е изцяло оптимизиран за максимално добра аеродинамика. Задните спойлери и антикрило са заимствани от предшественика му, но отпред има много нововъведения. Окачването е увеличило сцеплението на гумите, а диапазонът от възможни настройки е още по-голям.
Заедно с GT3 Cup и GT3 Cup S, новият GT3 RSR е третата подред състезателна кола, базирана на Porsche 911. Само 35 модела ще бъдат произведени и доставени на различни отбори по света, като цената на един брой е 349 800 евро, съобщи агенция Speed-Press.
Коментари (0)