На специално събитие в офисите на Теленор компанията представи официално приложението MyTelenor. С него клиентите на компанията могат лесно и удобно да следят потреблението си, да купуват допълнителни пакети, да плащат услугите си и да използват други услуги от мобилния оператор. Безплатното приложение е достъпно за iOS и Android, а версия за Windows Mobile се очаква съвсем скоро.

MyTelenor може да се използва, както от частни кленти, така и от бизнес потребители, независимо дали имат абонаментен план или използват предплатени пакети. Сред услугите, които са включени в MyTelenor е възможността за преглед на сметката, оставащи мегабайти, минути, SMS-и, роуминг пакети и т.н. През приложението могат да се активират и купят пакети за HBO GO и други услуги, както и да се плати сметка към оператора. Това става чрез системата на ePay, като се работи върху внедряването и на други възможности за потребителите. Освен това е налична и подробна информация за магазинната мрежа на оператора.

Приложението вече има 50 хил. активни потребители

Приложението е налично в Google Play и AppStore от края на 2016 г., но офицалният му старт е от 10 април. По този повод Telenor дава възможност на всеки потребител, който инсталира приложението и регистрира номера си в него, между 10 април и 10 май, да активира еднократно безплатен пакет от 1000MB национален мобилен интернет, валиден за 30 дни от дата на активация. Промоцията е валидна и за настоящите потребители на приложението, които могат да я отключат като го обновят до най-новата му версия.

Акцент в събитието на компанията бяха успехите на приложенията, които представи в последните години. „От неофициалния старт на приложението през декември 2016 г. досега, MyTelenor Bulgaria вече има над 50 000 регистрирани потребители, като 90% от тях са редовни ползватели с по над 10 сесии на месец“, сподели директорът „Потребителски маркетинг“ на Теленор г-жа Мила Кушева. Голям успех има и услугата “Плати с Теленор” за купуване на съдържание през Google Play и Fortumo чрез фактурата към оператора. По танни на компанията над 56 хил. потребители са използвали тази възможност, като са генерирали близо 200 хил. трансакции със средна стойност 4.58 лв.

 

Подобни са успехите и на Capture и My Contacts, които позволяват облачното съхранение съответно на снимки и контакти. Първото приложение има над 186 хил. потребители у нас и качени над 100 млн. файла, докато в My Contacts са запазени над 17 млн. контакта от 72 хил. клиенти в цялата страна. Напълно очаквано около 99% от потребителите на двете приложения са клиенти на Теленор.

В този контекст изпълнителният директор на Теленор България г-н Майкъл Фоли отбеляза, че успехите на компанията се дължат на доверието на клиентите. “Успяхме да спечелим доверието на нашите клиенти с качествената и достъпна мрежа на компанията и атрактивните си търговски предложения”. С това компанията обяснява отчетения 134% ръст на потреблението на мобилен интернет за 2016 спрямо предходната година. Също така компанията отбеляза, че миналата седмица за първи път 4G трафикът е имал по-голям обем, отколкото 3G преносът на данни.