Samsung Electronics ще представи над 20 вида нови извити телевизора на глобалния пазар, съобщи ETNews. За разлика от LG Electronics и Sony, които изключиха изцяло този тип телевизори от предложенията си за 2017, Samsung ще продължи с инвестициите в сектора. Притесненията на конкурентните фирми идват от редицата потребителски коментари и ревюта, определящи извитите екрани като маркетинг трик.
Целта на извитите домашни телевизори е да наподобяват извитите IMAX екрани в кината. За съжаление малкият размер, който може да се сложи в домашна обстановка, не постигна желания ефект за някои потребителите. Този модел е критикуван сериозно и от част от технологичните журналисти.
Само времето ще покаже как фактът, че само Samsung ще предлага извитите екрани, ще повлияе върху продажбите в сектора. Очаква се компанията да се фокусира повече върху по-големите размери (над 65 инча).
Говорител на Samsung коментира за ETNews, че пазарът на извити телевизори всяка година расте между 20% и 30%, което дава надежда на компанията.