Samsung получи отличие от авторитетната международна организация в сферата на дизайна и рекламата Design and Art Direction Awards за креативност при презентацията на най-новите мобилни устройства от серията Galaxy A, като в кампанията на локално ниво се включиха и над 500 потребители от България.
Смартфоните от семейството на Samsung Galaxy A са с акцент върху онези характеристики, които са от най-голямо значение за потребителите. Сред тях са впечатляващ екран, мощна камера и издръжлива батерия. Мобилните устройства са идеални за всички, които искат да разгърнат своя творчески потенциал и да споделят изживяванията си в социалните мрежи.
Awesome Is For Everyone
С кампанията „Awesome is for Everyone” Samsung насочва фокуса върху възможността всеки да изяви креативността си, а за това е необходим просто един смартфон. Чрез лесно запомняща се мелодия и концепция, която отразява най-новите тенденции в дигиталния свят, кампанията спечели вниманието на младите хора по целия свят.
Предизвикателството #danceAwesome, инициирано в партньорство с южнокорейската K-pop група BLACKPINK и платформата за споделяне на видео съдържание TikTok, се радваше на много положителни реакции: потребителите бяха провокирани да споделят своята версия на танца на групата, създаден специално за кампанията. Глобалното предизвикателство, отправено в социалните мрежи, набра над 4.7 млн. броя аудио-визуално съдържание, генерирано от потребители, и 20.2 млрд. гледания в TikTok. Над 500 потребители от България се включиха в „локалното“ предизвикателство, отправено в TikTok и Youtube от популярните в социалните мрежи Денислав Димчев (от The Boxing Antelope) и Рени (от „Сузи и Рени“).
Креативност и прецизност в изпълнението
Вече близо 60 години организацията Design and Art Direction Awards отличава с Pencil Awards най-креативните и прецизно разработени маркетингови кампании. Единствено идеи, които изпъкват и отговарят на разнообразието от критерии, попадат в селекцията. Ето защо наградата Pencil на Design and Art Direction Awards се смята за едно най-значимите признания в бранша.
„Развълнувани сме от тази положителна оценка от страна на креативната индустрия – признание за кампания, вдъхновена от Galaxy А. Мобилните устройства от серията през последните години се радват на вниманието на потребителите. Предлагаме впечатляващи технически характеристики, които действително са важни за тях. Даваме им импулс да създават завладяващо съдържание. За нас всичко това е много вдъхновяващо“, коментира Стефани Чой, вицепрезидент и ръководител „Глобален маркетинг в мобилните комуникации“ в Samsung.
Получени Design and Art Direction Awards
- Samsung Galaxy A – #danceAwesome; Graphite Pencil / Entertainment / Use of Audience / 2020
- AWESOME is for Everyone; Wood Pencil / Sound Design & Use of Music / Original Composition / 2020