Samsung потвърди, че ще спре да показва реклами в приложения по подразбиране, включително Samsung Weather, Samsung Pay и Samsung Theme. Компанията споделя: „Нашият приоритет е да предоставим иновативни мобилни изживявания на нашите потребители въз основа на техните нужди и желания“, и добавя: „Ние ценим обратната връзка от нашите потребители и продължаваме нашия ангажимент да им осигурим възможно най-доброто изживяване от нашите продукти и услуги на Galaxy“.

Явно от технологичният гигант са взели решение наистина да обърнат внимание на потребителските коментари и да не позволят едни добре разработени приложения да бъдат подценявани само заради факта, че в тях присъстват реклами. Въпреки че точната дата на промяната не е все още обявена, от Yonhap предполагат, че промяната ще бъде направена чрез предстояща актуализация на софтуера One UI.

Снимки: Samsung

Виж още: Samsung Galaxy S22 Ultra ще има 108 MP, а не 200 МР камера