Преди една година китайската технологична компания LeEco обяви, че се кани да купи американския производител на телевизори Vizio за 2 млрд. щатски долара. Разбира се, за да се осъществи тази покупка, LeEco се нуждаеше от одобрение от регулаторните органи. Днес компанията официално обяви, че "споразумението за сливане между двете компании е завършило с неуспех поради регулаторни насрещни ветрове".
Но двете компании са достигнали ново споразумение, според което те ще "продължат да проучват възможностите за включване на приложението Le и неговото съдържание в рамките на свързаната платформа CE на Vizio". От LeEco казват, че това ново споразумение е "победа за двете компании" и включва пласиране на продуктите на Vizio в Китай чрез каналите за разпространение на LeEco, както и включване на приложението Le в свързаните уреди на Vizio.