Snap отчете приходите си за първи път, откакто стана публична компания през март тази година. Броят на нейните ежедневни активни потребителите вече са 166 милиона, което е 5 процента увеличение в сравнение с последното тримесечие и 36 процента увеличение спрямо същия период на миналата година. Това обаче не е достатъчно, за да задмине по използване функцията Stories в Instagram, която "вдъхнови", пишат от The Verge.
Инвеститорите не са доволни от слабия растеж на компанията. Акциите на Snap паднаха с близо 25 на сто след обявяването на тези данни. От финансова гледна точка компанията продължават да увеличава приходите си, които са нарастнали с почти 300 процента до малко под 150 милиона долара през първото тримесечие на 2017 г. От тях около 8 милиона долара идват от продажбите на очилата Spectacles. Компанията обаче е далеч от печалба, а приходите са под очакванията на Wall Street, които предвиждаха 158 милиона долара.
Загубите на компанията набъбват до над 2.2 милиарда долара, но основната част от тази сума са бонусни акции, изплатени след успешното излизане на борсата. Изпълнителнитеят директор на компанията получи 750 млн. долара. Средният приход на потребител, генерирани от Snap, е 90 цента, увеличение с 14 на сто от последното тримесечие и до 181 процента спрямо същия период на миналата година.
Snap предупреди инвеститорите, че не е сигурна кога ще започне да печели. И докато потребителската база на приложението е силно ангажирана, растежът се е забавил до най-ниското си равнище през четвъртото тримесечие на миналата година.
Компанията е в трудна позиция. Тя ще трябва да убеди инвеститорите, че може да намери начини да насърчи растежа на потребители или да осигури път към печалба или увеличение на цената на акциите. Snap е изправена и пред предизвикателството да задържи и да привлича нови таланти към екипа си.
Snap казва, че потребителите прекарват средно по 30 минути на ден в приложението и че броят на рекламите, които се показват на ден, вероятно ще се увеличи, което ще помогне за увеличаване на печалбата.