Солитрон обнови портфолиото си с нова хитова гама. Продуктите от екосистемата на Xiaomi (Mi – “ми”) оттук насетне ще бъдат внасяни и продавани от дистрибутора.

Посветени на кредото “иновация за всеки“, продукти от над 16 категории ще променят качеството на живот, правейки го по-свързан, лесен и приятен. От Xiaomi казват, че са инвестирали първоначално в повече от 110 компании, за да произвеждат тези продукти и да разширят основната гама от смартфони, смарт телевизори и смарт рутери. По-късно 28 от тях получават международни награди за дизайна на продуктите си, а част от тях са водещи стартъпи с впечатляващи продажби - над 100 млн. долара, – като две имат милиард още през 2016.

В рамките на това начинание основателят и CEO на Xiaomi Lei Jun отделя две години за проучване и си поставя за цел да „промотира и развие китайското производство на ново качествено ниво на „Произведено в Китай“ като нова концепция. „Вместо просто да рискува като фирма, Xiaomi прави тези компании част от своя подход на производство на качествени продукти, споделяне на методологии и съществуващи ресурси, между които доставки, електронна търговия, маркетинг и брандинг.“

Кредото на компанията е “amazing products at honest prices”, които да правят живота ни по-добър по един умен и лесен начин. Философията, че смарт технологията не трябва да ни струва скъпо, има за основа обещанието на Xiaomi да държат печалбата си под 5%.

Първите продукти в екосистемата са смарт гривната Mi Band и мултикукърът. Сега гамата включва актуалния пречиствател на въздух, електрически скутер, колело, смарт гривни и часовници, смарт четка за зъби, смарт кантар, сглобяеми роботи, прахосмукачка робот, камери за видеонаблюдение с двупосочна връзка, екшън камери, тв бокс, рутери, безжични колонки, преносими батерии, смарт LED лампи, слушалки, лаптоп, мишки, играчки, куфари, раници и аксесоари. Активните устройства на Xiaomi в света вече са 115 милиона, а IoT платформата на Xiaomi e най-голямата.

Тагове: