Huawei организира тийзинг кампания за своите фенове в приложението Huawei Health, което дава прегледна информация за данните, проследявани от смарт часовниците на компанията. До 14 септември – датата на очакваната премиера на нови смарт часовници на Huawei и обявяване на цялостната стратегия на марката в областта на носимите устройства, трябва поне четири пъти да отбележите 1409 крачки за деня. За целта трябва да се регистрирате предварително за инициативата през приложението Huawei Health на своя Huawei или друг Android смартфон.
Huawei e сред водещите компании по брой патенти в света и HUAWEI Health е свързан с кандидатурите на над 800 патента. През 2022 г. HUAWEI WATCH D е първото носимо устройство в индустрията, което използва хибридна технология за измерване на кръвното налягане навсякъде и по всяко време чрез микропомпа под налягане. Най-новата серия HUAWEI WATCH 4 също е фокусирана върху функциите за управление на здравето. При нея функцията Health Glance засича едновременно 7 физиологични индикатора и изготвя цялостен здравен доклад.
Приложението HUAWEI Health предлага персонализирани спортни и здравни препоръки, които обхващат различни ежедневни ситуации като сън, диета, цялостно здраве, упражнения и емоции. То се явява портал, представящ подробна и вдъхновяваща картина на цялостния ни начин на живот, с постоянно обогатяващи се функции, добавящи нова информация и нови инструменти и кампании за поощряване на стремежа към по-пълноценен и удовлетворяващ лайфстайл. Започналата тийзинг кампания за предстоящата премиера на нови продукти на 14 септември под наслов Fashion Forward дава ясен сигнал, че дизайнът и модата са неразделна част от него. Живейте активно и очаквайте анонсите от новата среща на технологиите и дизайна, организирана от Huawei в Барселона на 14 септември.
Снимки: Huawei