TP Vision, компанията, която разработва и произвежда телевизори с марка Philips, отново организира интересна национална кампания. Ако винаги сте искали да влезете в ролята на технологичен журналист, който изготвя видео ревю на нов телевизор, това е най-подходящото време. И дори вашата роля ще бъде много по-приятна, тъй като след това телевизорът ще остане за вас. Нека поясним.
Тази година TP Vision възражда успешната национална кампания за тестване на новите модели телевизори Philips в България. Тя е под мотото „Всичко е по-впечатляващо с Philips TV” и ще се проведе в периода юли-август. В рамките на инициатива TP Vision дава на потребителите възможност да изпробват функциите и характеристиките на новите телевизори на Philips за тази година, като участниците ще направят собствени видео ревюта, в които да споделят обратна връзка за впечатленията и изживяванията си. Важно е да отбележим, че участието не е обвързано с покупка, което означава, че избраниците ще получат моделите от TP Vision – все пак трябва да имат какво да тестват, нали? Добрата новина - според условията на играта, ако избраните участници изпълнят своите задължения, те имат право да задържат получения модел телевизор.
В програмата могат да се включат физически лица на възраст над 18 години и с местонахождение в България. Ако отговаряте и искате да тествате чисто нов телевизор, трябва да се регистрирате на www.testvai.tv и да споделите чрез видео защо трябва да бъдете сред избраниците. Жури ще избере 10 кандидати, които ще тестват конкретни модели от новата гама телевизори Philips и ще направят собствени ревюта. Видео материалите ще бъдат поместени на сайта на кампанията и ще представят гледната точка на обикновения потребител.
Смарт телевизорите Philips, които ще бъдат тествани в програмата, са от новите серии 7000 и 6000, с двустранен или тристранен Ambilight, четириядрен процесор, 16 GB памет, 4K UHD резолюция и операционна система Android TV.
Допълнителна информация за програмата за тестване на смарт телевизори Philips може да бъде намерена на сайта на кампанията.