Xiaomi планира да отвори 2000 нови физически магазина по целия свят в следващите три години, заяви вицепрезидентът на компанията Wang Xiang пред CNBC, цитиран от AH. В становище той заяви, че китайският производител на смартфони таргетира "почти всяка страна", тъй като иска да стане "глобален играч" в близкото бъдеще. 

Интересното е, че анонсът на този инвестиционен план идва половин година, след като изпълнителният директор заяви, че компанията се разраства прекалено бързо и за първи път от седем години не представи данни за годишните продажби на смартфони. 

Първоначалната бизнес стратегия на Xiaomi се фокусираше върху директни онлайн продажби, с което успя да задържи оперативните си разходи ниски и да "върне" тези спестявания на клиентите чрез още по-евтини устройства. 

Според скорошни доклади, глобалната експанзия ще стартира първо от Източна Европа и Югоизточна Азия. 

Изображение: Digital Trends

Тагове: