Социалните мрежи безспорно се превърнаха в начин на живот. Те навлязоха в нашия дигитален свят и нямат намерение да го напуснат скоро. Там където има много хора – има и проблеми. Оказа се, че 40 процента от акаунтите във Facebook и Twitter са спамърски и направени с цел реклама или пропаганда.

 

Според Марк Ришър, изпълнителен директор на анти-спам компанията Impermium, спамърите са отговорни за създаването на над 40 процента от потребителските акаунти във Фейсбук. „Социалният спам може да бъде много по-ефективен от имейл спама”, споделя той в интервю за Bloomberg Businessweek. Според него, 8% от съобщенията в социалните мрежи са чист спам и тези проценти са се удвоили през последните шест месеца. Списанието отбелязва, че социалните мрежи инвестират все повече в борбата срещу спама, въпреки, че реално той им носи само позитиви и известност чрез реклама.

Тагове: