Amazon тихомълком тества нов дизайн, който е оптимизиран за таблети. Това разказват потребители на сайта в Twitter. Засега само ограничен кръг абонати на Amazon.com са се сблъскали с новата визия.

 

Във фокуса на редизайна попадат по-лесната, бърза навигация и продуктите. Бутоните в менютата вече са по-големи, което ги прави по-лесни за избиране с докосване от дисплея на таблет, а полето за търсене също е увеличило размерите си. Изчезнали са сините менюта и бутони, а интерфейсът е изчистен и решен изключително в бяло, сиво и оранжево. Скрито е и навигационното меню, като то се появява, когато пойнтерът на мишката ви е върху него. Крайният резултат е, че Amazon.com изглежда значително по-елегантен, навигацията е максимално улеснена, а продуктите попадат в центъра на вниманието. 

 

На върха на навигационното меню „Shop by Department” (“Пазарувай по раздел“) ще откриете тематичните „магазини“, насочени най-вече към мобилните потребители. Сред тях попадат Instant Video, MP3 магазина, услугите в облака Cloud Player и Cloud Drive, магазина за Android приложения AppStore for Android, аудиокниги, Kindle, сваляне на игри и софтуер.

 

(Кликни върху изображението за по-голям размер)

 

Напомняме ви, че се очаква тази есен Amazon да представи собствен таблет (или два, ако слуховете се потвърдят). Устройството ще е Android базирано и най-вероятно ще се предлага на ниска цена

Тагове: