Заедно с мейлите на Стив Джобс, в мрежата изтече и вътрешна кореспонденция на Apple от април 2013 г. В нея Фил Шилър споделя, че се притеснява от все по-бавния ръст на продажбите на iPhone.

Според него потребителите търсят все по-големи и евтини смартфони и рекламната стратегия на Apple и Media Arts Lab, агенцията на компанията, не помага. Шилър споделя, че рекламите на Samsung усещат потребителските настроения и намеква, че са по-добри от тези на Apple, за което съжалява, тъй като вярва, че неговият екип предоставя много по-добър продукт.

Вътрешната кореспонденция потвърждава, че Apple работи по по-голям iPhone. Най-често срещаните слухове сочат към два модела — с 4.5 и 5.5-инчови дисплеи. Какво е вашето мнение по темата?

Вижте пълната кореспонденция тук.