iPad е създаден като устройство, което се държи предимно в изправено положение, в портретна ориентация. Тъй като обаче Apple вече продава продукта като заместител на лаптопа, много хора работят с него предимно в хоризонтална ориентация - особено заради аксесоари като Magic Keyboard. Но ще промени ли Apple някога ориентацията на логото си на гърба на iPad?

В интервю за Numerama индустриалният дизайнер на Apple Моли Андерсън бе попитана за това, че логото на Apple е "обърнато", когато iPad е в калъф с клавиатура или се държи хоризонтално. Андерсън отговори, че "това може да се промени" в бъдеще и че вертикалното лого може да не остане такова завинаги.

Дизайнерката отбеляза, че iPad е устройство, което може да се използва "във всички посоки", но призна, че през последните години хората го използват повече в пейзажен режим.

Разбира се, това е доста неясен отговор, но служителите на Apple обикновено не споделят нищо, което не могат да кажат в официални интервюта. Това може да е намек, че компанията наистина обмисля да промени ориентацията на логото на Apple на гърба на iPad, за да съвпадне с тази на MacBook.

С пускането на 10-ото поколение iPad през 2022 г. Apple премести предната камера в центъра на екрана, когато iPad се държи в хоризонтално положение. Същото вече се отнася и за M2 iPad Air и M4 iPad Pro, които бяха представени по-рано този месец, а от iPadOS 14.5 насам логото на Apple съответства на ориентацията, в която се държи устройството по време на процеса на зареждане.

Въпреки че подобна промяна е само козметична, тя ще представлява нов начин за представяне на iPad пред потенциалните купувачи.

Снимка: Unsplash

Виж още: Специална протеза за ръка осигурява усещане за топлина и студ

Тагове: