В разгара на Евро 2016 сме, затова какъв по-добър момент от този да си поговорим за футбол. Е, няма да обсъждаме резултати и трансфери, а това, как се наслаждаваме на красивата игра в уюта на дома ни.

Ново проучване на Samsung изследва как промените във футбола влияят на продажбите на телевизори. Данните показват, че всеки пети европеец гледа средно по 468 часа футбол всяка година. Това се равнява на 28 080 минути или 62 работни дни, прекарани в гледане на този спорт.   

В резултат на по-високите си изисквания за зрителско изживяване почти всеки втори в Европа планира да инвестира в нов телевизор специално заради спортните събития през това лято. Мнозина признават, че понякога им е трудно да идентифицират отделните играчи на екрана, особено когато той е по-малък. А това не е никак приятно.

От Samsung добавят, че най-новата гама SUHD телевизори предлагат високо качество на картината благодарение на технологиите Quantum dot, Ultra Black и HDR яркост от 1000 нита.

Още един интересен момент от проучването е, че подобренията в качеството на картината влияят както на зрителните навици, така и на имиджа на футболистите. Повече от две трети (67.78%) от хората отбелязват, че външният вид на играчите се е подобрил през последните 15 години, докато почти една трета (32.23%) от европейските мъже черпят вдъхновение за стила си от футболистите.

Виж още: Samsung Galaxy S8 ще има UHD дисплей и двойна камера?

Тагове: