Galaxy S9 и Galaxy S9+ може да са най-горещите флагмани на пазара, но на едно място те се представят под очакванията. И то не е другаде, а в самата родина на компанията – Южна Корея.

Изглежда, че местните потребители нямат особен интерес към двата модела поради това, че в тях липсват значителни подобрения спрямо предното поколение. Въпреки че са доста ефектни, новата камера и AR емоджитата очевидно не са онази супер привличаща черта, на която компанията се е надявала.

Друга причина за слабите продажби е липсата на значителни разлики в дизайна между Galaxy S8 и Galaxy S9. На външен вид между двата телефона няма големи различия с изключение на мястото на скенера за пръстови отпечатъци и различните разцветки. Това може да се окаже недостатъчен стимул за онези, които търсят нов модел, особено ако са собственици на Galaxy S8 и Galaxy S8+.   

Ако се чудите кой е най-продаваният смартфон на Samsung в Южна Корея, това е Galaxy A8 (2018), чиято двойна предна камера и достъпна цена го правят особено привлекателен, и то най-вече за по-младите.

Тагове: