Февруари е месецът, посветен на безопасното сърфиране в интернет. Седми февруари пък е Международният ден за безопасен интернет тази година. Няколко седмици преди него отвъд Атлантическия океан Google също стартира кампания, посветена на сигурността онлайн. Тя носи името Good to Know (“Добре е да знаеш“) и е насочена изключително към САЩ и англоезичната общност. Част от нея е едноименен уебсайт, където ще намерите полезна информация защо е важно да имате сложни и разнообразни пароли, какво са „бисквитките“ и др.

 

По-интересното е, че в рамките на Good to Know ще бъдат публикувани редица образователни реклами на територията на САЩ. Google ще популяризира безопаността онлайн във вестници и списания, онлайн и в метростанциите в Ню Йорк и Вашингтон. Целта на кампанията е да помогне на потребителите „да развият силни навици за безопасност и защита на личните данни.“

Тагове: