От ноември миналата година се знае, че империята на Рупърт Мърдок разработва електронен ежедневник за iPad. По първоначален план то трябваше да стане достъпно за потребителите до края на 2010 г., но това не стана. Ройтерс съобщава, че премиерата на „The Daily” („Ежедневникът”) ще се състои на 2 февруари. Той ще представлява приложение със седмичен абонамент и всекидневно обновяване. Проследяването му в рамките на седем дни ще струва по-малко от един долар (99 цента). Първоначално услугата на News Corp ще бъде достъпна само на територията на САЩ.

 

Очаква се „Ежедневникът” да е първото от редица електронни издания на вестници и списания. Остава въпросът как Apple и News Corp ще накарат потребителите на iPad да си плащат за информация, която могат да открият съвсем безплатно в Мрежата. Може би разчитат на потребители, които нямат време и желание да се ровят в нета и са готови да плащат символична сума, за да получават куп информация с едно докосване на сензорния дисплей?

 

Тагове: