Ако искате да научите повече за Big Data, Real-Time Bidding (RTB) и Native Advertising, IAB Форум България 2014 е мястото, на което ще получите информация от професионалисти от дигиталната индустрия у нас и в чужбина. Събитието ще се проведе в зала 6 на НДK под мотото „Inspire Digital Brands”.

 

Открито ще бъде дадено Ото Нойберт, главен оперативен директор на cxense и управляващ директор на Emediate, както и лидер на работната група на IAB Швеция за RTB. Той притежава огромен мениджърски опит, както и опит в онлайн продажбите и маркетинга. След него на сцената ще се качи Себастиан Вадува – един от съоснователите и главен изпълнителен директор на Appscend - cloud базирана платформа за мобилни приложения, позволяваща на компаниите от ТВ и медийната индустрия да осигуряват интерактивно преживяване на различни екрани чрез приложения за втория екран и native реклами.

 

Третият лектор е Константина Стоянова Поа, която е Brand Solutions Commercialization Specialist в Google. Мартин Попов, управител на дигитална агенция Interactive Share, ще представи пред участниците в IAB Форум България 2014 горещи данни и анализ на рекламните кампании на големите брандове през изминалата година.

 

За първи път ще се проведе и „Social Club” с участието на Огнян Младенов, основател и съсобственик на SEOM.bg, Ален Попович, маркетинг мениджър на Social Me, и Иво Тодоров, маркетинг мениджър на верига магазини за спортни стоки. Модераторът Николай Бакалов, изпълнителен директор на OCA Marketing Solutions, ще коментира с гостите си как потребителите се превръщат в медии – ангажирани в създаването на истории и активно участващи в изграждането на брандовете, както и как последните създават емоционални връзки с потребителите и каква е възвръщаемостта.

 

Повече за IAB Форум България 2014 можете да откриете тук.

Тагове: