В света на онлайн рекламата един от абсолютните лидери е Google. В неговата конкуренция технологични гиганти като AOL, Microsoft и Yahoo не се справят толкова успешно, колкото им се иска. Това вероятно е довело трите компании до решението да сформират интересно сътрудничество, което ще започне да функционира в края на годината. AOL, Microsoft и Yahoo ще продават реклама заедно. Или по-точно взаимно ще продават онези реклами, които не се вписват в стратегията на останалите две компании от триото. Те ще споделят приходите от продажбите и ще имат свободата да работят с външни рекламни мрежи и компании, включително и Google. Целта на това сътрудничество обаче най-вероятно е трите организации да си извоюват още по-стабилно място на пазара при конкуренцията на Google и рекламни мрежи като ValueClick, 24/7 Real Media и Tribal Fusion.

 

Информацията за своеобразния тристранен пакт идва от AllThingsD. Според онлайн изданието Рос Левинсън, директор на Yahoo America, Тим Армстронг, СЕО на AOL, и Дейв О'Хара, СОО на Microsoft, са се срещнали с топ представители на онлайн издателите и рекламодателите, за да им съобщят за новото си общо начинание.

Тагове: