Новият образ на Motorola, създаден от Google след придобиването, трябваше да бъде лъч надежда за компанията, но изглежда тя не успява да излезе от своята криза.
Както писахме в подробния си анализ, времето на RAZR и Droid е отминало и американците не успяват да се конкурират със Samsung и Apple. The Wall Street Journal споделя, че Motorola е продала само около 500 000 Moto X от началото на продажбите през август.
Бройката е изключително скромна, особено поставяйки я до успешни стартови продажби като тези на iPhone 5s и Samsung Galaxy S4. Според някои анализатори причината се крие най-вече в ограничеността на Moto Maker, който доскоро бе достъпен само в мрежата на AT&T. По-логично обаче е, че Moto X струва колкото всеки друг Android флагман, но има по-слаби спецификации и не разполага с достатъчно уникални предложения, за да привлече потребителите.
Motorola се надява на добри продажби и с по-достъпния Moto G, но не сме сигурни, че тези надежди ще бъдат реализирани. Какво е вашето мнение?