От компанията Eastman Kodak Co обявиха в петък, че прекратяват спонсорството на олимпиадите след игрите в Пекин през 2008 година.

Kodak е най-старият спонсор на олимпийското движение след Coca-Cola и подкрепя най-големия спортен форум от началото на ХХ век. Американската компания беше сред 12-те главни спомоществуватели на състезанията под петте преплетени кръга. Фотографите проявяваха и изпращаха своите снимки от олимпийските надпревари в Kodak Image Center, където се правеха и всички фотографии за акредитациите на десетките хиляди участници.

Говорител на компанията от Рочестър, Ню Йорк, отказа да даде детайли каква сума е била похарчена, за да бъде Kodak елитен спонсор на игрите. Но е известно, че в предишните години са били харчени по 55 милиона долара на всяко събитие.

Нашата нова бизнес стратегия ни кара да преосмислим своята маркетингова тактика, за да я адаптираме към новите условия на пазара, произтичащи от поведението на купувачите, обясни лаконично директорът на бранд мениджмънта на Kodak Елизабет Нуунън.

Тагове: