Коника Минолта България е водещ доставчик на цялостни решения в областта на печата и управлението на документи. Компанията отбеляза 10-годишния си рожден ден с нетрадиционно събитие на платформа на над 45 метра височина - място, от което се разкрива уникална гледка. Така символично бяха отчетени както високите резултати на компанията, така и фокусът върху предлагането на ИТ решения, базирани на облачните технологии. От основаването си досега, експертите на компанията са предоставили качествено обслужване и са установили дългосрочни партньорства с повече от 1000 фирми и организации в страната.

„Вече 10 години, съвместно с нашите клиенти и партньори реализираме нови бизнес идеи, в хармония с фирменото ни послание „Giving shape to ideas“. Благодарение на доверието им и успешно реализираните съвместни проекти, успяхме не само да запазим нивата на растеж, но и да открием нови офиси във Варна, Пловдив и Стара Загора. Разполагаме със собствена и с партньорска структура, с която осигуряваме национално покритие и качествена грижа на клиентите си,“ каза Елена Дречева (на снимката), изпълнителен директор на Коника Минолта България.

 

 

Малко известен факт е, че Коника Минолта в световен мащаб е носител на множество патенти за иновации. Само за финансовата 2013 година, компанията регистрира над 2000 патента: в Япония са регистрирани 2108 патента, около 150% спрямо броя от 2009 г. Компанията е и в ТОП 100 на компаниите в САЩ по брой патентовани открития. През 2014 г. компанията създава 5 центъра за бизнес иновации (Business Innovations Centers), по един във всеки от петте ключови региона – Европа, Северна Америка, Китай, Япония и Азиатско-тихоокеански. По този начин компанията е не само доставчик на многофункционални периферни устройства, но и име, което помага на клиентите да подобрят управлението на процесите си чрез информационните технологии.

 

 

Коника Минолта продължава своето развитие и в момента работи по редица проекти, сред които добавена реалност в съвременното работно място и платформа, която дава възможност за истински интерактивна среда, със сензорен (multi-touch) интерфейс, позволявайки на потребителите едновременно поставяне, групиране и маркиране на обекти. Компанията приема опазването на околната среда като част от управленската си политика. Така се ражда програмата Еко Визия 2050, която има за ссновна цел намаляването на въглеродните емисии с 80% от финансовата 2005 до 2050 г. 114 от продуктите на компанията са сертифицирани като “Зелени продукти”. Те са стандарт в индустрията и са максимално щадящи за околната среда. През 2014 г. Коника Минолта България получи първа награда в конкурса „Най-зелените компании в България”.

Тагове: