Lenovo Mobile реструктурира мобилния си бизнес в Китай и въпреки твърденията на компанията, че брандът Moto няма никога да замени основния Lenovo, изглежда ще стане точно това. Компанията обяви, че мести онлайн домейна си към Moto.com. От днес, посетителите на Lenovomobile.com ще бъдат пренасочвани директно към Moto.com. 

Motorola Mobility бе прехвърлена от Google на Lenovo през октомври 2014 г. Година по-късно смартфон подразделението на Lenovo бе слято с това на Motorola. Идеята на компанията бе да поддържа два бранда за смартфоните - Moto и Vibe. През ноември миналата година гигантът обяви, че изоставя Vibe и ще пренасочи усилията си към Moto. Всички нови устройства след това започнаха да излизат с бранда "Moto by Lenovo". През март тази година от Motorola Mobility обявиха, че ще зарежат логото на "Moto by Lenovo" и ще се фокусират изцяло върху бранда Moto. 

Сегашното решение за изместване на трафика към Moto.com изцяло подкрепя новата стратегия. 

Изображение: Phandroid

 
 
 
 

Тагове: