С цел да закрепи своите позиции на пазара на 3D телевизорите и да се наложи над конкурентите си, компанията LG Electronics остро разкритикува технологията и продукцията на Samsung и Sony. 
В рекламнa обява, публикувана в последното издание на "USA Today", LG задава провокативния въпрос - "Хей, Sony и Samsung, напомнете ни, защо са необходими на хората вашите големи и утежнени с батерии 3D очила с трепкащо изображение за лявото и дясното око?".
В по-ранните рекламни публикации, появили се на страниците на  "Wall Street Journal" и "New York Times" компанията пък посъветва Samsung и Sony  да се "придържат" към 2D формата.
Тази агресивна стратегия, всъщност е насочена към повишаването на търсенето на 3D телевизори в САЩ - явно резултатите на LG относно продажбите в Европа са далеч по-добри и тук няма нужда от нея.

Тагове: