Компанията Logitech е един от лидерите на пазара на периферни устройства, тъй като произвежда едни от най-качествените предложения за геймъри и творци.
Но обмисляли ли сте някога да плащате месечен абонамент за някое от вашите периферни устройства?
Logitech го прави, а главният изпълнителен директор на компанията Ханеке Фабер наскоро разкри в интервю за The Verge, че в „иновационния център“ на Logitech в Ирландия им е била показана „вечна мишка“. Тази „вечна мишка“ беше директно сравнена с дълголетието на един часовник по начина, по който хората най-често избират да не изхвърлят стария си часовник. Logitech има за цел да създаде продукт, който да улавя тази известна дълготрайност.
На Фабер бяха зададени допълнителни въпроси за тази мистериозна „вечна мишка“, като например: какво направи мишката вечна. Фабер я описва като „малко по-тежка“, имаща „страхотен софтуер и услуги, които постоянно се актуализират“, и „е красива“. Фабер добавя: „Не мисля, че сме непременно много далеч от това“.
Задълбочавайки се в перспективата за мишка, която никога няма да се налага да сменяте, Фабер беше попитан какъв би бил бизнес моделът за такъв продукт. Той обяснява, че вечната мишка ще трябва да предлага стойност под формата на услуга, която ще зависи от бъдещи софтуерни актуализации. Фабер беше допълнително притиснат за обяснение какво би означавало това за крайния потребител и беше директно попитан: „Ще попитам това много директно. Можете ли да си представите абонамент за мишка?“. Фабер отговори: „Възможно е“, след което беше попитан: „И това ще бъде мишка за вечни времена?“. На това той отговоря „Да.“
Снимка: Unsplash
Виж още: ifi Go Bar Kensei: стил и звук в уникална симбиоза (РЕВЮ)