Дизайнерската къща Pininfarina, известна с дизайна на модели-икони като Ferrari Testarossa и Alfa Romeo Spider, за първи път внася почти вековното си наследство в областта на дизайна в мобилната технология.
Характерното за студиото съчетание на елегантност и производителност ще повлияе на всеки аспект от дизайна на Infinix Note 60 Ultra, което представлява нова глава за двете марки. Infinix влиза в това партньорство в момент на силен глобален импулс. Според Worldwide Quarterly Mobile Phone Tracker на IDC, компанията отбеляза най-високия ръст на доставките в Югоизточна Азия през второто тримесечие на 2025 г. Съчетавайки това нарастващо присъствие на пазара с репутацията на Pininfarina за вечна естетика, компаниите целят да предефинират очакванията за висококачественото изработване на смартфони.
„Сътрудничеството ни с водещи партньори в различни области ни помага да напредваме стабилно в пътя на Infinix към премиум сегмента“, заявява Тони Джао, главен изпълнителен директор на Infinix. Той подчерта, че партньорството с Pininfarina бележи стратегическа промяна към по-значителни инвестиции в дизайна на висок клас, като се започне с серията Note 60.

За Pininfarina проектът представлява целенасочено разширяване в нова територия. „Партньорството с Infinix беше чудесна възможност както да изразим наследството на Pininfarina в областта на италианското дизайнерско съвършенство в сферата на технологиите, така и да приложим нашите принципи – съчетание на красота и производителност – за да обогатим потребителското преживяване“, заяви Фабио Калорио, старши вицепрезидент по марката на компанията.
Теазър изображение, публикувано заедно с обявлението, подсказва за нова елегантна естетическа посока, като пълни подробности за философията на дизайна, характеристиките и наличността на Note 60 Ultra се очакват в следващите дни. Освен това, това не би трябвало да бъде краткотрайно събитие, а по-скоро партньорство, което ще продължи поне до следващото поколение.
Снимка: Unsplash/Infinix