В света на бизнеса е сериозна рядкост някоя компания да признае, че неин продукт не се справя добре. Именно това прави Samsung на Световния мобилен конгрес (MWC 2012). 

 

„Честно казано, не се справяме много добре на таблетния пазар”, признава лаконично Ханкил Юн, шеф по продуктовата стратегия в Samsung. Въпреки всичко той добавя, че очаква това да се промени още тази година с новите продукти на корейската компания. 

 

В рамките на Световния мобилен конгрес в Барселона, Samsung показа таблета Galaxy Note 10.1. По-рано тази година пък беше представен и Galaxy Tab 2, който в момента също е изложен в Испания. Несъмнено корейците ще разчитат на тези 2 модела, за да наберат по-сериозна инерция в таблетния сектор. 

 

Все пак, пазарната стратегия на Samsung има и своите критици. Някои специалисти смятат, че корейците не залагат достатъчно на иновацията, както прави Asus например с устройства като Padfone и Eee Pad Transformer. Друг негативен фактор е и дългата патентна война с Apple, която успя да навреди на позициите на Samsung в рамките на някои водещи световни пазари. 

Тагове: