Днес Мтел представи обновената си фактура, която носи повече информация и има по-прегледен дизайн. От телекома наблегнаха, че промените са направени след социологическо проучване, проведено сред клиентите от GfK България.
Причината е, че предишната фактура, която получават клиентите, често е определяне като „недостатъчно изчерпателна“. В периода септември-октомври 2014 година Мтел инициира фокус групи сред частни клиенти на възраст между 25 и 45 години, които ползват различни абонаменти планове и пакети от услуги. От оператора взимат предвид препоръките, за да изградят по-полезна месечна фактура, която клиентите ще започнат да получават още от май месец.
По думите на директора на дирекция „Обслужване на клиенти“ в телекома Здравко Георгиев в новата фактура е включена повече и по-подробна информация в сравнение с досегашната. Клиентите ще виждат детайли за тарифните си планове и включените в тях услуги и пакети, както и за потреблението в пакетите и това извън тях. „Новата фактура е още по-разбираема, като информацията е поднесена по лесен и удобен начин“, добави той.
Промените във фактура са част от инициатива на Мтел, чрез която операторът иска да изгради по-голямо доверие в потребителите си, превръщайки ги в свои фенове. За тази цел от няколко години в Мтел се работи по специална програма. Освен споменатите промени по фактурата за клиентите, сред мерките в нея са също разработване и предлагане на продукти, съобразени изцяло с клиентските нужди, по-добро обслужване в магазините, опростяване и намаляване на документацията при сключване на договори, подобряване на програмите за лоялност и други.
Във видеото под текста можете да видите повече детайлите за новата фактура, а интересна статистика е, че към момента над 74% от частните клиенти на оператора са се отказали от месечна разпечатка на хартиен носител. Усещате ли промените в Мтел?
Телеком битката остава само в премиум сегмента - ето какво предлагат в момента операторите.