Като част от своята мащабна маркетингова кампания в Индия, Xiaomi успя да продаде внушителната бройка от над 500 000 Redmi телефона за някакви си 72 часа, пише GSM Arena.
Тези телефони са се продали за периода от три дни през различните онлайн магазини и търговски платформи, участващи в кампанията, а самата новина бе съобщена от китайския производител на неговия Twitter акаунт.
Така тиражираните продажби представляват средно по два телефона, продадени всяка секунда. Най-продаван модел в Flipkart е Redmi 3S, а в Amazon най-много се е търсил Redmi Note 3. Кампанията и кулминацията на 6-месечно планиране от страна на Xiaomi. С това производителят подобри значително постижението си от миналата година, когато за целия месец октомври продаде половин милион телефона.
Виж още: Новите високобюджетни телефони на Nokia ще са с 2К дисплеи
Коментари (1)