Продажбите на новия iPad Pro стартираха миналата сряда, но някои от първите собственици на иновативния таблет вече се оплакват от проблеми. 

Според потребители и мнения, публикувани във форумите на Apple, таблетът "замръзва" и спира да работи по време на зареждане. Единственото, което оправя проблема временно е рестарт. 

Те твърдят, че след хард рисета батерията показва, че е заредена на 100%, но това всъщност не е така. 

"Имам същия проблем. Заредих го два пъти и двата пъти трябваше да го рестартирам насилствено, за да започне да работи", пише потърпевш във форума.

Apple знае за проблема, тъй като техническите сътрудници от центъра за обслужване на клиенти препоръчват като временна мярка да се върнат фабричните настройки през iTunes. 

"Добрата новина" е, че подобен проблем имат и потребителите на iPhone 6, iPhone 6S и iPhone 6S Plus, което означава, че ще може да бъде оправен със софтуерен ъпдейт

Прочетете: 4-инчовият iPhone 6C излиза следващата година, твърди IHS

Тагове: