Apple сподели днес нова реклама, която изтъква ключово предимство на моделите iPhone 16 пред смартфоните с Android: т.нар. керамичен щит.

Apple твърди, че дисплеите на iPhone 16, iPhone 16 Plus, iPhone 16 Pro и iPhone 16 Pro Max са защитени с последното поколение материал Ceramic Shield, който се рекламира като „2 пъти по-здрав от стъклото на всеки друг смартфон“.

В новата реклама „Проблеми с доверието“ баща подава своя iPhone на непознат и го моли да направи снимка на семейството му на карнавал. За съжаление непознатият изпуска поверения му iPhone, което води до момент на напрежение, тъй като устройството може да е повредено. Стъклото на дисплея обаче остава непокътнато благодарение на керамичния щит.

Спокойно, това е iPhone 16“, завършва описанието на видеото.

Разбира се, вашият опит може да варира в различни реални ситуации.

Apple въведе Ceramic Shield във всички модели iPhone 12 и през годините продължи да подобрява състава на стъклокерамичния материал.

Снимка: Unsplash

Виж още: MSI Prestige A16 AI+ - шедьовър от мощ, стил и прецизност (РЕВЮ)

 

Тагове: