Samsung Electronics Co., Ltd. обяви, че за петнадесета поредна година е обявена за производител номер едно на дигитални интерактивни дисплеи. Признанието идва от компанията за пазарни проучвания Omdia, с което Samsung за пореден път доказа лидерската си позиция на световния пазар на интерактивни дисплеи.

По данни на Omdia през 2023 г. Samsung не само оглавява световния пазар на интерактивни дисплеи с 33% пазарен дял, но и е продала над 2 милиона устройства, което е рекорден брой за компанията.

"Първото място на световния пазар на интерактивни дисплеи за 15 последователни години отразява нашия стремеж към иновациите и способността ни да се приспособяваме към динамичните пазарни условия и нуждите на нашите потребители", каза Hoon Chung, изпълнителен вицепрезидент на дивизията Visual Display Business в Samsung Electronics. "Ще продължим да предоставяме най-висока стойност на нашите потребители, като предлагаме специализирани устройства, решения и услуги, които отговарят на техните различни нужди."

Samsung Electronics непрекъснато представя специализирани продукти за интерактивни дисплеи, които да посрещат различните нужди на бизнеса.

- The Wall - първият в света модулен дисплей с микро LED технология. Благодарение на модулния си формат The Wall позволява на потребителите да регулират размера, пропорциите и формата на дисплея в зависимост от предпочитанията и предназначението;

- Smart Signage, който носи изключително усещане за потапяне в пространството със своя ултратънък профил и унифицирана рамка;

- Outdoor Signage, адаптиран за спортни и знакови търговски обекти, както и станции за зареждане на електромобили. Дисплеите в портфолиото Outdoor Signage са създадени за отлична видимост при всякакви метеорологични условия.

- Samsung Interactive Display - дигитална интерактивна дъска за целите на образователния сектор, която предоставя на преподавателите и учениците полезни образователни инструменти.

Разширяването на гамата The Wall е категоричен показател за иновациите и водещите технологии на Samsung. Продукти като The Wall All-in-One и The Wall for Virtual Production (екран за мащабни филмови/видеопродукции) бяха избрани от потребителите заради изключителното им удобство и уникалните възможности на използване, а The Wall беше избран като предпочитан дисплей за луксозни хотели като Atlantis The Royal в Дубай и Hilton Waikiki Beach в Хавай.

Водещата роля на Samsung в сферата на дигиталните интерактивни дисплеи се дължи на отдадеността на компанията към иновациите в продуктите и услугите. Например представянето на първия в света прозрачен Micro LED дисплей през януари беше отбелязано от специалистите в бранша като следващото поколение дисплей за бизнес цели. Дисплеят Micro LED получи отличията "Най-интелигентен LED" и "Най-добър прозрачен дисплей" от американското издание за аудио-визуални новини rAVe.

Скорошното представяне на платформата Samsung Visual eXperience Transformation (VXT) допълнително потвърди ангажираността на Samsung към иновациите при дисплеите. Тази платформа, базирана на облачните технологии, съчетава съдържанието и дистанционните функции за визуализация в една обща и защитена платформа. По този начин Samsung предоставя услуги и решения, които излизат извън рамките на обикновения хардуер и същевременно осигуряват безпроблемна експлоатация и управление за потребителите.

В бъдеще глобалният пазар на интерактивни дисплеи е готов за стремителен ръст, като очакваното годишно увеличение от 8% ще доведе до прогнозен пазарен размер от 24.6 милиарда долара до 2027 г. в сравнение с 14 милиарда долара през 2020 г.

Снимки: Samsung