Само за три месеца Samsung реализира рекорден брой продажби за своята линия интелигентни телевизори Smart TV. Компанията представи продуктовата гама през март 2011 г., а през юни вече има регистрирани 2 милиона продажби. Само за справка – когато първите LED телевизори излизат на пазара, нужни са им осем месеца да достигнат този успех. Samsung разкрива интересни подробности за постижението си:

 

  • само за първите си 25 дни на пазара Smart TV продуктите са продадени в половин милион броя;
  • само за 45 дни след премиерата на линията продажбите наброяват 1 милион;
  • средно дневно се продават 22 000 телевизора Smart TV;
  • средно на минута се продават около 15,4 телевизора Smart TV на минута;
  • най-популярният пазар за интелигентните телевизори на Samsung е Северна Америка (730 000 продажби);
  • във Великобритания, Германия, Франция и Италия са продадени общо 710 000 Smart TV устройства;
  • въпреки по-късната премиера в региона, в Близкия Изток и Югоизточна Азия са регистрирани 170 000 продажби (над 120 000 от тях са реализирани в Корея).

 

„Тайната на успеха на Smart TV се крие в осигуряването на удобство и богато съдържание”, казва Санг-Чул Лий, старши вицепрезидент на Visual Display Business към Samsung Electronics. Новото поколение телевизори на Samsung комбинира перфектна картина и интелигентни функции. Smart TV предлага достъп до интернет и безжични мрежи чрез вграден Wi-Fi приемник, , а с оптимизирания интерфейс Smart Hub потребителите се наслаждават на специализирани съвети, умно търсене, социални мрежи, уеб браузване и магазина за приложения Samsung Apps TV

 

Тагове: