Макар да залагаше много на силно - модифицирания наследник на бест-селъра сред портативните игрални конзоли PSP, Sony явно срещат трудност в опита си да убедят потребителите, че прехода към PSPgo е наистина добра идея.

В свое интервю пред Industry Gamers вице-президента завеждащ отдела за връзки с обществеността на Sony Computer Entertainment America (SCEA) Рон Дайър, разкрива някой подробности относно бъдещите планове на компанията за PSPgo. По неговите думи геймърите по света определено предпочитат да свалят игрално съдържание от интернет, направо върху конзолата, а не да го закупуват от ритейл-търговците. Това е добър модел и за гейм-корпорациите, тъй като им позволява по-лесно да се справят със софтуерното пиратство.

В същото време Дайър не крие, че много потребители са отблъснати от високата цена на PSPgo. В САЩ (най-големия потенциален пазар за подобен род забавления) тя се предлага за около $250 което никак не се харесват на играчите и любителите на подобни гаджети. В отговор на това Дайър посочва редицата преимущества и подобрения на новия мобилен PlayStation пред по-старите генерации PSP – по-компактен, по-лек, с по-дълго време на живот на батерията, голям обем вградена памет и опция за директен даунлоуд на развлекателно съдържание от интернет.

Тагове: