LG стартира кампания за новия им продукт, който ще бъде на пазара от 7 август. Потребителите ще могат да изпращат съобщения до любимите си хора под наслов „За мен ти си съвършен“. От фирмата искат да покажат ценната роля, която клиентите заемат.
„Тази кампания е знак на благодарност към нашите потребители и доказателство, че ценим всеки, който следва философията Life's Good”, каза д-р Йонг-сеок Парк, президент и главен изпълнителен директор на LG Electronics Mobile Communications Company. В кампанията може да участва всеки, който сподели снимка или видео съобщение до любим човек на някой от онлайн каналите на LG – www.LGMobile.com, Facebook страницата или YouTube канала на компанията.
Самите клипове ще бъдат показани в интернет сайтовете и билбордовете на LG на Times Square в Ню Йорк I Piccadilly Circus в Лондон. Победителят ще бъде определен от броя гледания и харесвания, които получи, а наградата е на стойност 5000 долара. Освен нея ще бъдат раздадени 40 броя LG Optimus G на случаен принцип, а други 500 ще получат принтери LG Pocket Photo.
Началото на „За мен ти си съвършен“ бе дадено и ще продължи до 6 август.