Днес Twitter официално пусна функцията за добавяне на стикери върху снимки, която обяви публично в края на миналия месец. Поредният опит на микроблогинг услугата да увеличи броя на активните си потребители обаче изглежда като не особено подходящо копие на една от базовите функции на Snapchat. Което дори не е основната причина повечето потребители вероятно да игнорират функцията #Stickers.

Една от най-фундаменталните разлики между #Stickers и предложението на Snapchat е, че в Twitter можете да докоснете или кликнете конкретен стикер от снимката, която виждате. Това ще ви отведе в страница с всички снимки, в които присъства конкретният стикер. На пръв поглед идеята е интересна, но наистина ли активните потребители на Twitter се интересуват как хората използват рисувани котешки ушички, за да “подобряват” снимките си? Едва ли.

Проблемът със #Stickers е подобен на този с Moments и с почти всяка нова функция на Twitter в последните години. Компанията отчаяно се опитва да обърне посоката на финансовото си представяне, която е далеч от позитивна. Според Ройтерс Twitter отчита най-бавния ръст в историята си от 2013 г., когато става публична компания, насам. Именно това отчаяние кара услугата да копира функции и идеи от други популярни приложения, което е изключително грешен подход, обречен на провал.

 

 

Това, от което активните Twitter потребители имат нужда, са функции, които са в духа на социалната мрежа, а не бледо копие на други услуги. Именно такива функции биха могли да заинтересуват и нови потребители, които ще са привлечени от уникалните възможности на Twitter. За съжаление компанията продължава да изпитва затруднения да остане вярна на себе си, което вероятно предначертава едно по-скоро мрачно бъдеще за нея.

 

Последвайте HiComm в Twitter

Тагове: