Ако сте се докосвали до книгата „Малкият принц“, вероятно знаете на какво го учи лисицата. Най-красивото е невидимо за очите, казва тя. Ако крехкото момче от творбата на Екзюпери дойде на Земята тези дни, то ще научи, че и най-интересното също е невидимо за очите. Освен ако не се въоръжите с телескоп. Урокът идва от Finlandia Vodka, която провежда нова промоция в сърцето на София.
От 5 до 30 септември на Моста на влюбените на НДК можете да разкриете тайните на арт инсталацията на Finlandia Vodka. За целта трябва да погледнете през специалния телескоп, който е насочен към ръчно изрисувания билборд на марката. Отдалеч за невъоръжения поглед паното представя новият дизайн на бутилката на водката под наслов Perfection Redesigned. Вгледате ли се отблизо в творбата на Хари Коскинен и Кенет Хърст, ще откриете свежи и интригуващи детайли, части от обновената визия на Finlandia Vodka и други малки тайни, които оставяме да забележите сами.
Промоцията има своето лице и в социалните мрежи. Всеки, посетил телескопа, може да заснеме забавните моменти край арт инсталацията и да ги публикува на страницата на събитието във Facebook. Добавена е и foursquare локация за най-запалените фенове на location услугата. Те могат да се борят помежду си за титлата кмет на телескопа на Finlandia Vodka.