Новата смартфон стратегия на LG заслужава внимание. Флагман на всяка година, последван от малък ъпгрейд шест месеца по-късно. Подходът може да е странен и да не се хареса на онези, гласували първи доверие на компанията, но южнокорейският производител определено не е първият, който прибягва до такава стратегия - тя е в унисон с това, което компании като OnePlus вече правят от известно време.

Първият нов модел на LG от тази стратегия също звучи доста объркващо. Това е LG V30S ThinQ и както подсказва името, между него и оригиналния флагман няма особена разлика - "RAM и цвят", както лаконично казва представител на компанията. На практика оперативната памет е увеличена от 4 GB на 6 GB и са добавени две нови разцветки.

Защо тогава имаме това ново и сложно име? ThinQ е новият термин шарка за AI продуктите на LG и в този случай се отнася до фотовъзможностите на телефона. Камерата работи със софтуера на немския стартъп EyeEm и всичката обработка на изображенията става на самия телефон, а не в облака, което прави процеса по-бърз. Камерата може да разпознава различни предмети, като хора, животни, храна, цветя и пейзажи, и да задава съответните настройки.

На повечето пазари V30S просто ще замени V30, но тепърва трябва да научим точната стратегия на компанията за цени и разпространение.

Последните новини, премиери и видеа на живо от Световния мобилен конгрес в Барселона (MWC) можете да следите на нашия специален раздел MWC 2018.

Тагове: