Днес от Vivacom обявиха финансовите си резултати за първото тримесечие на 2014 г. Данните показват, че компанията отбелязва най-високи приходи (94.4 млн. лева) спрямо конкурентите си, но и запазва стабилен ръст (10.1%) на абонатите на мобилни услуги: от 2.4 млн. абонати към 31 март 2013 г. на 2.6 млн. към 31. март 2014 г. От тях 85% използват абонаментните програми на оператора. От Vivacom допълват, че инвестициите, които компанията осъществява в 3G мрежата, водят до ръст в продажбите и използването на смартфони и таблети.
Средният приход приходите от мобилните абонати е паднал на 10.90 лв. спрямо 11.20 лв. за същия период от миналата година. Vivacom остава водач на пазара на фиксирана телефония независимо от спада в броя на клиентите. За 1Q2014 абонатите са 1.3 млн. - със 133 хиляди по-малко от същия период на миналата година. На противоположния полюс е фиксираният интернет, където операторът отбелязва ръст в клиентите, които достигат 329 хиляди. Потребителите на оптичен интернет са достигнали 25%, като за същия период на миналата година те са били 13%. Амбицията на компанията е да продължи да инвестира в развитие на мрежата, за да осигури на все повече потребители достъп до висококачествена цифрова телевизия с над 140 канала и интернет със скорост до 100 Mbps.