Garmin представи два нови спортни часовника, които се стремят да се конкурират с фитнес аксесоари като Nike FuelBand, FitBit и Jawbone Up.
Forerunner 220 и 620 имат GPS модули, благодарение на който анализират скоростта, елевацията, стъпките и калориите. По-достъпният модел изпраща данните към смартфона ви чрез Bluetooth, докато по-скъпият поддържа и Wi-Fi. Към 620 може да бъде добавен сензорът за движение HRM-Run, който анализира походката, благодарение на което резултатите от сутрешното ви бягане са изключително прецизни. За разлика от повечето си конкуренти, Garmin залага на подробни даннни за активността ви, от което съдим, че продуктът е таргетиран към хора, занимаващи се по-активно със спорт.
От другата страна е Nike FuelBand. Тракърът обобщава всички показатели в единната мерна единица Fuel. Продажбите на Forerunner 220 и 620 започва до края на есента.
Цената на първия е 250 долара, а на втория - 400 долара. Аксесоарът HRM-Run струва 50 долара.