През октомври Xiaomi пусна на пазара в Китай моделите 15 и 15 Pro, а много други китайски производители на смартфони също представиха своите най-нови и най-добри флагмански устройства през октомври или ноември. Сега, след като всички те са на пазара от няколко седмици, нов доклад твърди, че тези на Xiaomi са се оказали най-популярни сред купувачите.

Според данните, свързани с активациите (предполагаме, че това означава активации при оператор), серията Xiaomi 15 води с 1.3 милиона към 47-ата седмица (която започна на 18 ноември и приключи на 24 ноември). Неназованото второ място е доста по-назад с 600 000 - 700 000, докато третият производител досега е видял само около 250 000 активации.

Имайте предвид, че тук става въпрос за активации, а не за доставки или продажби. Ако сте си купили телефон и той все още е в кутията, той не се брои - въпреки че си представяме, че в момента няма да има милиони такива, които просто да лежат из китайските домове и да изкривяват статистиката.

Въпреки че източникът на тази информация не е назовал класиралите се на второ място, според слуховете Oppo и vivo заемат заедно второто място (китайските интернет потребители постоянно ги наричат заедно „OV“ и тъй като и двете компании са собственост на BBK Electronics, така че можете да разберете как това би имало смисъл в родината им), докато Honor е на трето място.

Интересно е, че се твърди, че стандартният Oppo Find X8 превъзхожда Find X8 Pro с 5:1. Между другото, това са двата участника на Oppo в този пазарен сегмент, докато vivo представи три: X200, X200 Pro и X200 Pro mini. Honor, от друга страна, изпрати Magic7 и Magic7 Pro в класацията.

Снимка: Unsplash

Виж още: Революционен метод за обучение повишава ефективността на мозъка и тялото при възрастни хора

 

Тагове: